Website Custom Audiencies – chytřejší Facebook reklama

Je docela možné, že až Vás tahle stránka přestane bavit a do adresního řádku napíšete www.facebook.com, vyskočí na vás moje reklama.

Nový typ zacílení reklam na Facebooku se jmenuje WCA a rozšiřuje dosavadní metody zacílení tzv. custom audiencies, které jsou také celkem nové. Tyto CA byly zatím 2, nebo 3, záleží jak na ně nahlížíme. Pokračování

Tohle je Vine!

Tato sociální síť je tu velmi krátce, přesto mě docela chytla. U sledování těchto videí není potřeba nějaká perfektní znalost cizího jazyka, protože lidé mají pouhých 6 vteřin na to, aby předali světu svoji myšlenku. Registrace je možná pouze ze zařízení s Androiďákem nebo s iFónem, přihlásit se do svého feedu už můžete i z webové verze.

Přes krásně zpracovanou aplikaci vás můžou pobavit ta nejlepší 6-ti vteřinová videa, pokusy od přátel, nebo či celebrit, které sledujete. Že tahle sociální síť funguje hlavně v USA je asi jasné. Proto tam i čeští zástupci mluví a píšou v angličtině.  Nehledě na to, že Erik Meldik z Viral Brothers má u každého svého vlastního postu průměrně 15 000 Likes.

Takže tohle je Vine! Aneb sociálních sítí není nikdy dost.. Jsem zvědav, co přijde po nich :)
Pokračování