Website Custom Audiencies – chytřejší Facebook reklama

Je docela možné, že až Vás tahle stránka přestane bavit a do adresního řádku napíšete www.facebook.com, vyskočí na vás moje reklama.

Nový typ zacílení reklam na Facebooku se jmenuje WCA a rozšiřuje dosavadní metody zacílení tzv. custom audiencies, které jsou také celkem nové. Tyto CA byly zatím 2, nebo 3, záleží jak na ně nahlížíme.

  1. Okruh uživatelů (CA) na základě definovaných parametrů
    (věk, pohlaví, zájmy, spojení se stránkou…)
  2. Okruh uživatelů na základě databáze Vašich emailů.
    Po importu emailových adres Facebook zjistí, jestli se mezi nimi vyskytují lidé, jenž používají stejný email k přihlášení do facebooku a vytvoří vám z nich okruh uživatelů k zacílení reklam.

    (2,5) Okruh uživatelů založený na podobnosti s publikem, vytvořeným výše zmíněnou metodou.

  3. (WCA) Okruh uživatelů, kteří jsou začleněni do seznamu návštěvou vašeho nebo jiného webu.

Jedná se o úplnou novinku, je docela možné, že v Power Editoru ještě tuto možnost ani nevidíte, nicméně se koukněte, jestli už jí můžete vyzkoušet. Najdete ji pod záložkou Audiences a poté Create Audience Budu rád, když mi řeknete, jestli vám nový typ zacílení pomáhá k lepším výsledkům.

Odpovědět