Přednáška na konferenci Marketing Festival 2013 od Pavla Jaška
Co chybí marketingu k vyhodnocování
- Článek Randa Fishkina: Why Visitor Analytics Aren’t Enough for Modern Marketers
Segmentace zákazníků
- Článek na blogu Harvard Business Review: A New Framework for Customer Segmentation
- Studie od Nielsenu: Segmentation and Customer Loyalty
OMTM: One Metric that Matters
- Stránka knihy Lean Analytics.
- Prezentace Andrease Klingera: Startup metrics
MRR: Měsíční opakované nákupy
- Segment do Google Analytics: Návštěvník udělal pouze jednu transakci
- Segment do Google Analytics: Návštěvník udělal dvě transakce
- Segment do Google Analytics: Návštěvník udělal tři a více transakcí
- Segment do Google Analytics: Návštěvník nakoupil v srpnu i září (2013)
- Segment do Google Analytics: Návštěvník nakoupil v srpnu
- Segment do Google Analytics: Návštěvník nakoupil v srpnu, ale ne v září
- Report do Google Analytics: Sledování opakovaných objednávek (obsahuje jen metriky Transakce, Tržby a Unikátní návštěvníci; zobrazuje data podle vašich domén, kde se nakupovalo)
ARR: Roční opakované nákupy
- Článek na blogu Kevina Hillstroma: Mega-Metrics: Annual Repurchase Rate
- Článek na blogu Kevina Hillstroma: Benchmarking Repurchase Rates
- Článek na blogu Kevina Hillstroma: Measuring Loyal Customer Behavior Using Multichannel Forensics
RFM: Recency, Frequency, Monetary Value
- Knížka na Amazonu: Jim Novo – Drilling Down: Turning Customer Data into Profits with a Spreadsheet
- Stránka ke knížce Drilling Down s možností koupit PDF.
- Návod: Jak udělat RFM analýzu v Excelu
- Článek na blogu Matta Clarka: How to ditch your email preference centre with RFM
- Článek na blogu Econsultancy: OMG! you mean RFM is useful?
Kohorty
- Návod od Christopha Janze: Excel template for cohort analyses in SaaS
- Článek Yahliho Sassoona: Cohort analyses for digital businesses: an overview
- Článek Yahliho Sassoona: Performing the cohort analysis described in Eric Ries’s Lean Startup using SnowPlow and Hive
- Microsite nástroje RJ Metrics: Cohort Analysis 101 by RJ Metrics
- Článek Justina Cutroniho: Cohort Analysis in Google Analytics
- Nástroj Kissmetrics: Cohorts in Kissmetrics
CLV: Dlouhodobá hodnota zákazníka
- Přednáška z konference WebTop100 2010: Martin Pěnička – Jak pracovat s Customer Lifetime Value při vyhodnocování kampaní
- Článek na blogu Vlasty Vávrů: Analytika ve VašeČočky.cz aneb naše vlastní Good Data
- Článek na blogu Avinashe Kaushika: Calculate Customer Lifetime Value
- Prezentace Yaliho Sassoona: Customer lifetime value
- Kalkulačka CLV na webu Harvard Business School Publishing
- Kalkulačka CLV na webu RJ Metrics
GA: Lepší měření v Google (Universal) Analytics
- Článek od Dina Mahiho: Google Analytics integration for Digital Business Intelligence
- Článek Matta Clarka: Server-side tracking with Google Analytics
- Dokumentace: Vlastní dimenze a metriky v Google Analytics
- Dokumentace: Měřicí protokol pro Universal Analytics
zdroj: http://jasek.info/festival/