Tvorba webových stránek Zlín

Tvorba webových stránek Zlín

Tvorba webových stránek

S tvorbou webů máme mnoho zkušeností. První webové stránky jsme tvořili na škole již v roce 2007.
Od té doby se prostředí změnilo, ale jedno zůstává: WordPress, který se neustále inovuje a přizpůsobuje. Na WordPressu tvoří webové stránky více jak 33% lidí z celého světa a existuje cca kolem půl miliardy webových stránek na této platformě. Sepsali jsme také články proč je dobré používat WordPress, nebo seznam nejznámějších webů na WordPressu.
 
Chcete-li vytvořit webové stránky, není nic jednoduššího, než se nám ozvat - telefonicky: 773 381 002, nebo emailem: info@softmedia.cz
 
Probereme s Vámi vše potřebné, od vašich představ až po rozvoj webu, prostě tak, aby to fungovalo a dávalo smysl i z hlediska financí.
 

Víte, pro koho tvoříte www stránky?

Dnešní doba je rychlá, lidé surfují na webu z mobilu, potřebují informace hned, objednat hned a když to není hned, tak už nepřijdou. Proto je velice důležitá rychlost webových stránek.
 
Při tvorbě www stránek se na rychlost soustředíme od začátku. Máme také službu, která se rychlosti webů věnuje a jsme schopni také zrychlit práci ostatních vývojářů.
 

Webdesign a tvorba loga

I když primárně weby děláme pro vaše návštěvníky a ne pro vás, nechceme, aby se vám nelíbil 🙂 Z toho důvodu vás pěkně vyzpovídáme, koho považujete za inspiraci, které weby se vám líbí, abychom při tvorbě webových stránek měli dostatek informací a webdesign jsme udělali dle nejlepšího svědomí.
 
Pokud chcete zajistit k tvorbě webu také tvorbu loga, není to žádný problém. Dělali jsme již desítky log, logitypů, firemních identit, logomanuálů a vše, co s tvorbou loga souvisí.
 

Funkce webu

Při tvorbě webových stránek je důležité vědět, jaký cíl mají stránky plnit. Je dobré se nad tím zamyslet hlavně proto, abyste za několik let nemuseli předělávat web znovu. Když se nad samotnou tvorbou webu zamyslíte nyní, ušetříte si peníze i starosti. Vytváříme webové stránky všeho druhu. Dynamické i statické, katalogy produktů, či firemní vizitky. Na základě perfektního grafického designu, nebo levnější varianty ze šablon.

Otázky, které je dobré znát před začátkem tvorby webu.

Chci prodávat své služby nebo produkty online?

Základní funkcí webových stránek by měla být co nejlepší prezentace vašich služeb, zaujetí zákazníka, vzbuzení jeho zájmu. Existuje mnoho forem prezentace produktů a služeb a je potřeba zvolit tu správnou. Typ akvizice je zákazníků je až ve finální fázi - bude lepší když jen zanechají email? Mají mi zavolat? Poslat formulář? Nebo mohou udělat rovnou objednávku online? Mohou platit online? Přemýšlejte tak, abychom při tvorbě webových stránek mohli zákazníkovi vyjít maximálně vstříc a nekladli mu do cesty zbytečné překážky. Pokud má návštěvník zájem o vaše služby, měla by být jeho konverzní cesta na webu jednoduchá a přirozená.

Zvažujete tvorbu e-shopu, nebo jen katalog produktů s možností poptávky?

Ani zde není pro někoho odpověď jednoduchá, jak se může na první pohled zdát. Zkuste to nejprve zkonzultovat s námi.

Jaké jsou moje výhody oproti ostatním konkurentům?

Věc, na kterou se velmi často zapomíná. Hledejte unikátní přidanou hodnotu svého podniku, svého příběhu, nebo vašich produktů. Určitě máte za sebou zajímavý příběh, který může posloužit jako zdroj pro vybudování většího brandu. Minimálně s tím však budeme moct zaujmout na webových stránkách, či vymyslet vizuál, který začleníme do tvorby webových stránek, což bude působit dobře a přirozeně.

Kde a jak chci zaujmout budoucí návštěvníky mého webu?

Vždy se ptáme - pro koho stránky děláme? A odkud na Vás budou lidé chodit? Má-li to být z vyhledávání, musí se tvorba webových stránek pojmout úplně jinak. Je potřeba návštěvníka seznámit s tím co děláte pěkně od začátku. Sice děláte to, co hledal, ale zatím vás vůbec nezná. Je potřeba vzbudit důvěru, ukázat, že už máte za sebou stovky spokojených zákazníků a postupně odbourávat nejistotu lidí, kteří na Váš web přijdou poprvé.

Potřebuje můj web být vidět, nebo sem budou chodit jen lidé z doporučení?

Webové stránky, které máte jen jako prezentaci vaší firmy, budou hlavně o vizuálu - webdesignu. Takový web se tvoří mnohem snáze, než ten, který má prorazit na první stránku ve vyhledávání. Pokud při tvorbě webových stránek budeme klást důraz na SEO, bude potřeba postupovat krok po kroku - začít analýzou zákazníků a jak vás lidé hledají, udělat analýzu klíčových slov a příležitostí, z toho postavit strukturu webu, udělat pořádný obsah a chytlavé texty a nakonec vytvořit grafický design. Ve finále vznikne nakódujeme a vytvoříme web na míru, který maximálně vyhovuje všem a je připraven na cokoliv.

 

My se na tyto otázky ptáme proto, aby vám webové stránky přinášely ty nejlepší výsledky a naplnily tak vaše očekávaní.

Co si připravit na tvorbu webových stránek?

Při zadání tvorby webových stránek je nejlepší přijít již s konkrétní specifikací.
Ta se skládá z několika kapitol:

Administrace webu

  • Chcete mít možnost webové stránky upravovat sami a zároveň mít možnost ho do budoucna nějak rozšiřovat?

Grafika webu / webdesign

  • Budete chtít vytvořit grafiku na míru?
  • Budete to chtít nechat kompletně na nás?
  • Máte svého grafika který vám webdesign připraví? (pozor, designér není automaticky webdesignér)
  • Máte alespoň nějaké příklady webů, které se Vám líbí? Koukneme na to a řekneme, co tam mají špatně a co se dá použít.

Funkce webových stránek

Zamyslete se, co potřebujete a jestli to určitě využijete.
  • Kontaktní formuláře
  • Katalog produktů
  • Novinky / blog
  • Portfolio
  • Události
  • Registrace uživatelů
  • Newslettery
  • Online chat

Obsah Vašeho webu

  • Kde budeme brát textový obsah pro tvorbu webových stránek? Určitě nejsme odborníci na to, čím se zabýváte. Pokud texty nemáte, dáme vám osnovu od čeho se odrazit, co bych tam jako návštěvník chtěl mít, abych se dozvěděl vše podstatné.
  • Pokud máte stávající web, ze kterého můžeme alespoň částečně texty převzít, je to o něco jednodušší.

Grafické materiály

  • Fotografie – nejdůležitější věc na webu
  • Videa
  • Dokumenty
  • Ebooky apod…

Správa webových stránek

Po vytvoření webových stránek vše funguje krásně a je potřeba, aby to tak zůstalo. Ale internet je neustále se měnící prostředí. Pokud máte administrační sytém (například WordPress) je nutné o něj průběžně pečovat a udržovat ho - potřebujete správu webových stránek. Správně web zabezpečit zálohovat, nastavit SSL certifikát, vybrat vhodný hosting, starat se o veškeré aktualizace, rychlost webu, nastavení trvalých odkazů, informace pro roboty a vyhledávače, blokovat podezřelé dotazy a roboty, spam….
  • Máte správce webu, který se tím živí? (odpovídá na emaily, urgentní změny provede do několika hodin a ví co dělat v případě problémů)
  • Zajistěte si profesionální správu stránek. U firemních prezentací je to nezbytnost.

GDPR - ochrana osobních údajů

V květnu 2018 přišel celoevropský zákon o nakládání s osobními údaji. Netýkají se pouze webu (například kontaktního formuláře), ale také procesů a dat u Vás ve firmě. Potřebujete protokoly, správně nastavené procesy a znát základní problematiku.

Reklama - online marketing

Máte v plánu reklamní kampaně?
Facebook, Google, Seznam, Mailchimp, Heureka apod.? Je potřeba na to vaše webové stránky připravit.

Cena tvorby webových stránek

Když si odpovíte na otázky výše, máte souhrn informací, se kterými si webová agentura před tvorbou webových stránek dokáže již poradit. Postavíme informační architekturu webových stránek, neboli strukturu budoucího webu, ke kterému přikládáme již celkové nacenění projektu. Když máte malé webové stránky, neznamená to však, že jsou levné. A naopak to platí taky. I když jsou rozsáhlé, nemusejí být ve výsledku složité a drahé. Sami víte, že i malý dům může stát velkou částku, pokud má perfektně sloužit, vydržet apod. Záleží kolik investujete do připrav, architektů a designérů. U webových stránek platí to samé. Více o ceně webových stránek najdete zde.
Slušné webové stránky pořídíte od 20 tisíc. Dejte si však pozor na lidi, kteří se tím neživí. Často nemají dostatečné zkušenosti. I ti jsou schopni dílo předražit a zpackat. Ani si toho nejprve nevšimnete. Můžou se vám líbit, ale později zjistíte, že je musíte předělat. Taková investice se nevyplácí.
Rádi Vám pomůžeme s Vaším novým projektem. Obraťte se na nás.

Můžeme Vám pomoci se vším, co jste tu dnes četli. Víme jak na to.
Rádi se sejdeme ve Zlíně, nebo po domluvě i jinde.